woensdag 18 januari 2012

Mops Tommyke , mopshond fokker , mopshond kopen

mopshond pups te koop<br /> , mopshond fokker<br />
Goedemorgen,

Ik stuur U nog eens 2 foto’s van ons Tommyke.
Zoals U kan zien stelt hij het heel goed.
Ik vind het een fascinerend ras, een hondje dat zich bij iedereen aanpast zoals die dat wil.
Het lijkt een reclame boodschap maar het is wel zo.
Bij mij is hij flauw en ligt hij liefst heel de dag in mijn arm op het bureau.
Bij Thomas is hij heel speels en uitdagend, op de wii spelen bv is een hele belevenis.
Terwijl Thomas ter plekke loopt en springt maakt Tommyke tientallen toeren rond de tafel.
Bij mijn man is hij dan weer meer trekkerig en wilder, geen kous is veilig bij hem.
Echt een schat van een hondje.

Met vriendelijke groeten,
Marva

Meer info

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"